HOME OVER HARTSUIKER FINANCE
FINANCIËLE ADMINISTRATIE
AANVULLENDE DIENSTEN
CONTACT
 
 
 

Aanvullende diensten

Naast het verzorgen van de primaire financiële administratie zijn er diverse aanvullende diensten mogelijk die Hartsuiker Finance voor u kan verzorgen. Hieronder staan er enkele, maar dit is niet alles. Neem contact op als u vragen heeft over uw situatie.

Aangifte inkomstenbelasting ondernemer
Hartsuiker Finance bereidt de belastingaangifte volledig voor, zodat u het alleen nog maar in het aangifteprogramma van de Belastingdienst hoeft in te voeren.

Advies en begeleiding
Hartsuiker Finance kan u adviseren en begeleiden bij de opstart van uw bedrijf. Wilt u bijvoorbeeld zelf de administratie gaan bijhouden, maar weet u niet goed hoe te beginnen? Wij zetten de administratie op en geven een paar tips om in ieder geval de standaard werkzaamheden zelf te kunnen doen.

Jaarrekening opstellen
Dit is lang niet altijd verplicht voor iedere onderneming, maar het kan wel extra inzicht geven.

Eigen administratiesoftware gebruiken
Hartsuiker Finance werkt standaard met twee verschillende pakketten: Gravita en E-boekhouden (online), kijk voor informatie op: www.gravita.nl of www.e-boekhouden.nl. E-boekhouden is een pakket, waarbij u zelf op ieder moment de administratie online kunt inzien. Gebruikt u software van een andere leverancier, dan is dit ook geen probleem.

Direct online inzicht
Door een online applicatie heeft u altijd een actueel inzicht in de administratie. U kunt dan ook bepaalde werkzaamheden zelf doen en andere werkzaamheden overlaten aan Hartsuiker Finance.

Interim diensten
Voor klussen die meer tijd kosten kan Hartsuiker Finance wellicht voor een freelance specialist zorgen, die op lokatie werkzaamheden kan uitvoeren. Ons netwerk bestaat onder andere uit specialisten op het gebied van crediteurenadministratie, debiteurenadministratie, projectadministratie, BTW en managementrapportages. Ook achterstanden in de administratie kunnen wij snel voor u wegwerken.